START

Zaczynam od nowa z motywacyjnymi zapiskami, poprzednia koncepcja nie sprawdziła się.

Nie wiem co uczynić aby w odpowiedni sposób blog był dla mnie motywatorem a nie pożeraczem czasu, aby wizyta tutaj nie wiązała się z przymusem umieszczenia jakiegokolwiek śladu po mojej działalności danego dnia.

Wiele blogów, które podczytywałam zostało zawieszonych z podobnych jak wyżej powodów ... co jest nie tak?

Postanowiłam więc, że każdego dnia umieszczę wpis o tym co wykonałam aby poszerzyć swoje horyzonty. Nie wiem czy to się sprawdzi, ale muszę jakoś zacząć działać bo strasznie mnie przytłacza myśl że wciąż znajduje milion wymówek aby nie uczyć się angielskiego, hiszpańskiego, AutoCADA, EXCELA itd : /

Uff ... 3mam kciuki za siebie ... wszystkie cztery ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz